BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Wednesday, March 7

kawan ke lawan ?


hai semua ;) act banyak sangat cerita yang nak diceritakan . tapi yelah takkan nak cerita semua kan . ohmaii penat lah nak cerita semua . satu satu cerita bukan pendek . :D

okay hari ni rasa nak cerita pasal sahabat. susah kan nak cari SAHABAT? kawan senang jer nak dapat . hurmm kalau cerita pasal kawan ni , rasa sebak je hati . tak tahu kenapa . bila berkawan banyak peraturan kita kene ikut tau . *jaga perasaan kawan , jaga rahsia kawan , jaga aib kawan , jaga semua pasal kawan , dan jugak kalau boleh jujur dalam semua benda* tuu antara peraturan berkawan okay . so kalau rasa tak boleh jaga aib kawan dan gatal mulut nak bercerita pasal aib kawan , tolong lah tengok diri depan cermin dulu . kalau SEMPURNA dan bagus sangat baru kau layak nak cerita aib orang . 

KAWAN boleh jadi LAWAN . prftttt . kenapa nak jadi lawan bila orang yang kita nak lawan tuh tolong kita? aku tak pernah nak bukak aib kau lah , ape lagi yang aku tak tolong , ape lagi yang aku tak bagi . tapi tak sangka kau tikam belakang . sedangkan masa semua orang pandang rendah kat kau , aku cuba nak selamatkan kau . kau tak sedar semua orang rasa benci dengan kau sebab perangai kau . muka cantik perangai tak comel . so pity ;( kan ?
sejahat aku sejahil aku , aku jujur dengan kau semua . dosa tetap dosa tapi kubur masing masing . so aku tak campur hidup kau , kau jangan campur hidup aku . kalau kau baik tak pernah buat dosa , nasihat lah aku supaya tak buat dosa . sangat tak sangka kau tolong aku tapi kau cerita aib kat orang lain . kesian kau penat kan nak jalan cerita hidup aku . hew hew T__T

* tahu aku bukan baik sangat pon , tapi baik jujur dari makan dalam , orang tak nampak jahat kau . sebalik muka cantik, tersembunyi perangai setan . phuiihhh ! * sokay , cerita aku menarik , sebab tu kau susah susah cerita kat orang lain . phewwww muahh :* okay byee 

1 comments:

miss syaniera said...

Uhuhu .. Maross nampak nye nihh .. ;) tapi itu lha kenyataan skang .. Kawan , sahabat , teman payah na jumpe .. Yg ade hanya kawan makan kawan a.k.a LAWAN .. ;)