BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Monday, January 9

merah itu cinta ^^


 adududu 

 ehee candid lah . tengah memujuk ni ;p

 elehh sweet lettew kunun betulkan tudung saya ;p





hai . rase nak update blog fasal wekend lepas lah . hehe . tu gambar gambar kami ;p okay happy sangatsangat wekend lepas sebab encik sayang saya datang sini , melawat saya demam . lalala . jeles lettew . tapi semalam dia dah balek tinggal saya kat sini . sedih kan . hurm . dua hari lebih jerjer ada kat sini . so, masa dua hari tu lah kami jenjalan , pegi makan tu makan ni , tengok papa i love you bersama , tengok bola bersama , jalan dalam hujan bersama , shopping bersama . woweee bestt !  semalam masa dia nak balik tinggal saya sorang kat sini , sedih teramat ! fuhh fuhh . nangis kemaen lagii bengkak mata macam 3hari terlebih tido bak kata encik sayang :D HAHA . baruuu semalam awak balik , okay hari ni dah rindu . how ?? :'( bila awak nak datang lagi ni . khamis ni kan ? ;p winkwink . btw thanks sayang sebab datang jumpa saya kat sini . nak lagi pliss :( 

0 comments: